zaterdag 16 februari 2013

Kadootjes

Ik geef graag kadootjes. En dan het liefste zelfgemaakte kadootjes. Daar word ik zelf zo blij van.
Voor mijn lieve neefje Manus en lieve kleine nichtje Saar pimpte ik een leuk shirtje.
Manus is een lekkere rouwdouwer, dus hij kreeg een echte viking op zijn shirt. Saar is een klein knuffelkontje, dus zij kreeg een lief poezelig poesje op haar shirt.
Manus was reuze blij zoals je ziet.....

Voor Saartje maakte ik nog een schattig hertje van vilt.
Zo cute........












1 opmerking:

  1. wat een schattige shirtjes heb je dat zelf gedaan met transfer papier?
    Zag jou blog bij de mamablogs lijst waar ik sinds kort zelf ook op sta erg leuk.
    heb je zin om ook eens bij mijn blog te kijken http://keihip-marielle.blogspot.nl hele fijne dag en ik ga eens lekker heel jou blog lezen heel veel succes

    groetjes marielle

    BeantwoordenVerwijderen