zondag 8 april 2012

fijne pasen

bij pasen horen paaseitjes, de paashaas EN.......
EEN ECHT KUIKENTJE
OOOOOOHHHHH.....




Dit is onze nieuwe aanwinst en zijn naam is: SPROET
Bij oma Ria zat een eend te broeden op een aantal eieren, maar de eend had niet in de gaten dat er ook een kippenei tussen zat. dom dom dom.
En daar kwam gister onze Sproet uit tevoorschijn.
Aangezien mama-eend niet van plan was om voor sproet te gaan zorgen, en de eksters al op de loer lagen om een lekker hapje te scoren, hebben wij besloten om Sproet te adopteren. Dus voor Sproet en de kinderen een geweldige pasen.
De kinderen liggen inmiddels in bed, dus ik mag de surrogaat-moeder-taak overnemen.
Maar ik doe het maar al te graag hoor. Mijn hartje smelt ook bij het zien van zo`n klein dotje.
Dus terwijl ik dit aan het schrijven ben, zit Sproetje in mijn warme col in mijn nek zachtjes te piepen. 
Hij vindt het er heerlijk....
Heel aandoenlijk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten