zaterdag 16 juli 2011

ZO MOEDER ZO DOCHTER

Mijn dochter van net 8 jaar, heeft van haar eigen tekening, een prachtige knuffel gemaakt.
Helemaal zelf getekend, geknipt en genaaid, op haar eigen echte naaimachine. Geweldig toch?
Daar kan ik echt van genieten. Af en toe moest ik haar nog helpen, want het was wel een erg moeilijk project voor een 8 jarige!!!! Maar het eindresultaat is SUPERFANTASTISCHGEWELDIG!!!












Jullie snappen natuurlijk wel dat ik een SUPER TROTSE MAMA ben....
toedeledokie


3 opmerkingen:

  1. Ziet er geweldig uit! Echt grappig. En dan nog maar 8 jaar, dat belooft nog wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik ben ook benieuwd wat er allemaal nog gaat komen uit die kleine handjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een creabea dochter heb je, net als haar moeder.
    wat knap van haar zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen